sâmbătă, 22 octombrie 2011

Nu l-am vazut pe Dumnezeu


-Nu l-am vazut pe Dumnezeu dar in fiecare dimineata soarele Lui ma mangaie cu razele sale
-Nu l-am vazut pe Dumnezeu dar in fecare zi ii vad prin ochii pe care mi i-a zidit, creatia Sa
-Nu l-am vazut pe Dumnezeu dar in fiecare clipa ii simt binecuvantarea pe care si-o revarsa peste mine si grija pe care mi-a purtat-o inca de la venirea mea pe lume, daruindu-mi parinti care sa ma ingrijeasca, casa unde sa stau, masa unde sa mananc si pat unde sa dorm

-Nu l-am vazut pe Dumnezeu dar imi da in fiecare zi painea cea de trebuinta prin faptul ca m-a zidit integru cu putere de munca si intelepciune ca sa pot sa scot din pamant painea care ma intareste

-Nu l-am vazut dar in fiecare zi ii calc pamantul pentru ca in milostivirea Sa mi-a dat picioare sanatoase sa pot umbla pe cai bune chiar daca adesea umblu pe cai gresite

-Nu l-am vazut pe Dumnezeu dar zi de zi, ceas de ceas, clipa de clipa ma bucur de tot ce-i in jurul meu pentru ca m-a zidit cu intelepciune si a zidit in jurul meu binecuvantarea Sa

Doamne cat de des uitam sa ne bucuram de lucrurile Tale si cat de usor uitam de prezenta Ta

Niciun comentariu:

Persoane interesate

Despre mine

sunt un tanar crestin ortodox si doresc ca pe acest blog sa ne impartasim bucuria credintei